Gazetki promocyje NETTO

Netto to jedna z popularnych sieci sklepów handlowych w Polsce. Marka powstała w 1981 roku w Danii, a na polskim rynku istnieje już od 25 lat. Pierwszy supermarket Netto w naszym kraju uruchomiono w 1995 roku w Szczecinie. Przez ten okres firma poszerzała systematycznie liczbę swoich dyskontów, posiadając obecnie ponad 380 sklepów oraz trzy magazyny zaopatrzeniowe. Plasuje to ją na trzeciej pozycji wśród sprzedawców detalicznych. Placówki duńskiej sieci zlokalizowane są na obszarze zachodniej, północnej, środkowej i południowej Polski.

Promocje w Netto

Znaczne grono klientów poszukuje towarów promocyjnych. W związku z tym Netto cyklicznie aktualizuje swoją ofertę handlową. Gazetka z bieżącymi promocjami jest wydawana przez sieć zwykle dwukrotnie w ciągu tygodnia. Pierwsze wydanie obejmuje ofertę obowiązującą przez cały tydzień, natomiast druga edycja dotyczy tylko weekendu. W gazetkach Netto znajdziemy zwłaszcza propozycje artykułów spożywczych codziennej konsumpcji i wyrobów przemysłowych powszedniego użytku, ale również produkty związane z określoną porą roku lub zbliżającymi się świętami i innymi okolicznościami. Warto pamiętać że w sklepach Netto, dzięki istnieniu marek własnych tejże sieci, znajdziemy towary których próżno szukać w innych marketach.

Unikatowa i szeroka oferta produktów

Atrakcyjność oferty Netto polega na interesującym zestawieniu promocji odnoszących się zarówno do artykułów ogólnospożywczych, jak i wyrobów tematycznych. Oferta promocyjna nie sprowadza się wyłącznie do tych samych towarów, ale obejmuje też asortyment specjalnie dopasowany do określonej dziedziny. Możemy zatem wybierać spośród asortymentu obejmującego na przykład przybory kuchenne czy akcesoria łazienkowe, ale znajdziemy także produkty z innego działu, jak choćby narzędzia do majsterkowania lub meble ogrodowe. Niektóre promocje skierowane są do danej grupy klientów, np. wzmacniacze słuchu albo siedziska do wanny dla osób starszych.

Główna maksyma sieci Netto: „Więcej za mniej”

To hasło przewodnie firmy jest znane niemal każdemu. Ściśle z nim związane jest logo sieci, czyli pies trzymający w pysku koszyk. To czarnowłosy terrier szkockiego pochodzenia o imieniu Scottie, który reprezentuje naturalny talent do oszczędnego kupowania towarów. Jego rodowód ma tutaj swoją wymowę. Nie jest bowiem tajemnicą, że Szkoci szczególnie troszczą się o swoje pieniądze. Podobnie Netto dba o oszczędności swoich klientów. Terrier jako wierny przyjaciel człowieka posiada wyśmienity węch myśliwski, dzięki któremu jest zdolny wytropić interesujące okazje.